Veelgestelde vragen
Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem dan contact op met jouw regionale dienst.
Veelgestelde vragen
1. Problemen met bestellen
Lukt het niet om materiaal te bestellen of het online bestelformulier in te vullen? Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem dan contact op met jouw regionale dienst.
2. Problemen met levering of factuur
Klopt er iets niet met je bestelling, levering of factuur?
- Werd je pakket fout of niet geleverd?
- Ontving je slechts een deel van je bestelling?
- Staat er een fout op je factuur?
Contacteer dan onze hulplijn:
Tel: 02 213 04 87
Mail: hulplijn@broederlijkdelen.be
Belangrijk: we versturen nooit een papieren factuur bij de bestelling. De factuur wordt altijd digitaal verzonden naar het opgegeven e-mailadres voor facturatie, nadat de bestelling is ontvangen.
Vragen over je factuur? Mail naar verkoopfacturen@bdwzz.be of bel naar 051 26 08 00, dit nummer is iedere weekdag te bereiken tussen 9 u. en 13 u.
3. Vragen over het leveringsadres
Je kan je bestelling laten leveren op elk gewenst adres.
De leveringsbon zit bij het pakket. De factuur wordt nadien digitaal verstuurd.
Wil je het leveringsadres aanpassen? Dat kan via de bpost-app, vanaf het moment dat je van bpost een e-mail ontvangt om je leveringsvoorkeur te kiezen.
Hulp nodig bij het bestellen? Contacteer jouw regionale dienst.
Problemen met fout of niet geleverde pakjes of met facturatie?
- Facturatie: verkoopfacturen@bdwzz.be
- Leveringsproblemen: hulplijn@broederlijkdelen.be of 02 213 04 87
4. Vragen over de leveringstermijn
We streven naar een levering binnen 1 tot 4 werkdagen.
- Levering in België is gratis.
- Je pakket wordt verzonden als priorzending of met Track & Trace. Bij een postpakket ontvang je automatisch een traceernummer, waarmee je zelf de voortgang van je zending kan opvolgen.
- Voor verzending naar Nederland rekenen wij een verzendingskost van € 7,00 (incl. btw) aan.
5. Snel materiaal terugvinden in de webshop
Om snel materiaal terug te vinden in de webshop, kan je de filters gebruiken in de linkerzijbalk. Via 'Ik wil ...' kan je snel zoeken naar de producten die voor jou relevant zijn. Zo vind je bijvoorbeeld alle materialen voor in de klas door ‘Ik wil lesgeven’ te selecteren.
6. Hoe materiaal bestellen in de webshop
Lukt het je niet om producten te bestellen? Hieronder leggen we het stap voor stap uit.
Stap 1: Producten toevoegen
- Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen.
- Kies het aantal en eventueel het gewenste formaat of variant en klik op ‘voeg toe’. Het product wordt automatisch toegevoegd aan jouw winkelwagen.
- Kortingen worden pas zichtbaar in de winkelwagen.
Stap 2: Naar de winkelwagen
- Klik op het winkelwagen-icoon rechtsboven om je bestelling te bekijken.
- Pas hoeveelheden aan of verwijder producten (klik op ‘pas aan’ om wijzigingen te bewaren).
- Voor levering naar Nederland: vermeld dit duidelijk bij het ingeven van het leveringsadres.
- Klik op ‘bestel’ om verder te gaan.
Stap 3: Bestelformulier invullen
- Vul al je gegevens in en klik op ‘bevestig jouw bestelling’.
- Je ontvangt een bevestigingsmail met een overzicht en eventuele downloadlinks.
- Fysieke producten worden per post verstuurd. Digitale producten vind je in je mail (check eventueel je ongewenste mail).
- Sommige gratis downloads (word, pdf, jpg, mp3, mp4 …) kan je rechtstreeks van de productpagina opslaan.
7. Waar vind ik mijn downloads of digitale producten?
- In de bevestigingsmail ontvang je alle downloadlinks na het plaatsen van je bestelling.
- Je vindt ze ook in je webshopaccount onder ‘Bestellingen’. Klik op je bestelcode voor het overzicht en de links.
- Sommige digitale producten kan je ook rechtstreeks downloaden op de productpagina.
8. Waarom moet ik mijn gegevens delen?
Voor bepaalde (gratis) producten vragen we extra gegevens. Als organisatie moeten we aan de overheid kunnen aantonen hoeveel materiaal wordt gebruikt binnen het kader van subsidies. Bedankt om deze gegevens in te vullen.
9. Waarom een account aanmaken op de webshop?
Met een account kan je:
- sneller bestellen zonder je gegevens telkens opnieuw in te vullen;
- je bestelgeschiedenis bekijken;
- facturen opnieuw downloaden;
- producten opnieuw bestellen;
- items bewaren in je winkelwagen.
10. Hoe maak ik een account aan op de webshop?
- Ga naar www.broederlijkdelen.be/webshop.
- Klik op het persoon-icoon rechtsboven.
- Kies ‘Nieuwe klant? Registreer nu’.
- Vul je gegevens in, kies een wachtwoord en verzend je registratie.
- Je ontvangt een e-mail met een activatielink. Na activatie kan je meteen inloggen en bestellen.